Friday, January 3

yazı yazabiliyorum

  canım sıkıldı ne yazmam gerektiğini bilmiyorum. bilmeme gerek olmadığı için de şimdi yazıyorum. akıcı ve temiz yazılar yazmak isterdim lakin zıplayarak yazmayı seviyorum. hem beynim daha iyi çalışmış oluyor. belki siz de ne demek istemiş ki diyerek duraksayarak okursunuz. neyse ben bile daha sonra okuduğumda anlamıyorum. önemli olan yaratmak ki beynimiz ışık saçsın.

  iki tane kaktüsüm var birisi eğri uzuyor fototropizm yüzünden olmalı. diğerinin üst taraflarında dikenleri çıktı yeni yeni. dikenleri yerine kulakları olsaydı şimdi benimle müzik dinlerdi. ama ışıkları sevdiklerine eminim. yeşil ışığı açmıyorum soğuramıyorlarmış. betimlemeler sizin hayal gücünüzü tetikleyeceği için aramızda bağ oluşmasına neden oluyormuş. insanların duygularından vurmak gerekliymiş. ben yapamıyorum ya da yapıyor muyum. anlamsız altı üstü içi dışı boş betimlemeleri seviyor musunuz ben hiç sevmiyorum. ee diyesim geliyor hemen ardından. anlamlı olmayan ya da anlayamadığım şeyleri saçma buluyorum. saçma olan şeyler bana mutluluk vermiyorsa o anki saçmalığı yani sadece orada olduğu için keyif vermiyorsa, gülümsetemiyorsa beni, donakalıyorum. kaçmak istiyorum oradan.hem yolda yürürken kurguladıklarım daha çok heyecan verir bana. heyecan yoksa masamdaki kaktüs olmak daha hoş. çünkü kaktüsler anlam aramıyor. öyle işte. bir de sığ kökleri var.

  konuşması çok zor insanlara ne yapalım. kendi beyinlerinde dönüp duruyorlar. cevaplar için bile fazla düşünmüyorlar çooktan hazır cevap. kestirip atmak ya da konu değiştirmek. sen hangisini seçiyorsun. ben konu değiştiriyorum ilgiyi üstüme çekmek için. beyinlerimiz uzlaşmadı o zaman ilgini istiyorum, hormonlarını istiyorum. bu keyifli. bu arada uzun sözlü çatışmalarda eyleme ilk geçen kazanıyormuş. bir de karşındaki insana güçlü hissettirmek istiyorsan onu öfkelendirmeliymişsin. kadınlardan öğrendim. tabi yalancı bir güç bu sadece sesin gür çıkıyor, için rahatlıyor öfkelendiren seni hiç siklemiyor orası ayrı.

 insanlarla konuşurken iletişimi hep karşımdakine göre kuruyorum bunu fark ettim. onların ilgisini çeken konular üzerinden. kendimden hiç bahsetmiyorum. niye ki. kendimi ilgi çekici bulmuyor muyum. hiç bilmiyorum neden böyle yaptığımı.

  tekno çalıyor, ekrana dalıyorum yazasım gelmiyor artık. tatmin olmadım bu yazımdan ama yine de paylaşacağım. havalı mı olmalı, her şey en güzel renkte ve notada mı olmalı. hayııııır. yaptığım her hareket bir anlam mı ifade etmeli. hayır. niye kutsallaştırıyorum ki bu boktan yazıyı bile. beni yanlış mı tanıyacaksınız. istediğiniz gibi tanıyacaksınız. e o zaman bana da istediğimi yapmak düşüyor. vesikalık fotoğrafımı koymak istedim bu yazıya çünkü hem keyif veren bir saçmalığı var hem de ciddi oldu. ciddiyeti de severim çünkü şakacılar her zaman şaka yaparak karşısındaki insana yapma cesareti veriyor, cürete teşvik ediyor. korkak bir yol bu sanki ciddi olmayı daha cesur ve seksi buluyorum.

  hoşça kalın, ben yatağıma gidiyorum.

No comments:

Post a Comment